SPOTit – Boj proti lažnim novicam v družabnih omrežjih
Cilji
- Spodbujati mladinske delavce pri pridobivanju kompetenc s področja medijske pismenosti.
- Opolnomočiti mlade za uporabo strategij medijske pismenosti za razkrinkanje lažnih novic.
- Navdihniti mladinske delavce in mladinske organizacije k strateškim uporabam orodij IKT za boj proti dezinformacijam in lažnim novicam.
- Spodbujati kritično mišljenje mladih in spodbujati njihovo aktivno participacijo v družbi in medijskem prostoru.
- Povečati kakovost mladinskega dela v Evropi s posodobitvijo učnih praks mladinskih delavcev z uporabo inovativnih pristopov.
Aktivnosti
- Mednarodna projektna srečanja.
- Kratkotrajna usposabljanja zaposlenih.
- Raziskovalno delo.
Rezultati
- SPOTit paket za usposabljanje.
- MOOC za boj proti lažnim novicam.
- Digitalne sobe za pobeg.
Vplivi na okolje
- Napredek na področju mladinskega dela saj projekt omogoča mladinskim delavcem prost dostop do OER.
- Mladinski delavci bodo pooblaščeni za prvo pomoč mladim pri kompetencah medijske pismenosti mladih in razvoju ključnih spretnosti 21. stoletja, kot so kot kritično razmišljanje.
- Med študijskim obiskom bodo sodelujoči mladinski delavci razširili svojo mrežo.
- Delovali bosta spletna stran in MOOC, ki bosta razvita kot priložnost za osebni in poklicni razvoj mladinskih delavcev.
- Mladi bodo sodelovali pri razvoju digitalnih sob za pobeg.
- Izboljšanje medijske pismenosti mladih, znali bodo uporabljati tehnike kritičnega mišljenja.
- Mladi odrasli bodo razvili tudi svoje digitalne kompetence, saj se bodo ukvarjali z blogiranjem z videoposnetki Lifehack.
- Nazadnje bodo mladi odrasli skozi kampanjo »Hack it Don’t Buy it« izboljšali svojo medijsko pismenost in sposobnosti kritičnega mišljenja.
Partnerji
- Forwardspace MTÜ (Estonija, koordinator)
- IC Geoss
- Future in perspective limited (Irska)
- Cardet (Ciper)
- Panepistimio Patron (Grčija)
Projekt traja od 1. 2. 2021 do 31. 1. 2023, sofinancira ga program Evropske unije Erasmus+.