Drugi partnerski sestanek konzorcija Erasmus+ projekta na področju učenja pomembnih digitalnih veščin – LIDS

Drugi partnerski sestanek konzorcija Erasmus+ projekta na področju učenja pomembnih digitalnih veščin – LIDS je potekal 4. in 5. februarja 2020 v Skopju v Severni Makedoniji. V projektu sodelujejo partnerji iz Nemčije, Severne Makedonije, Cipra, Grčije, Italije, Bolgarije, Portugalske, Španije in Slovenije. Koordinator projekta je Volkshochschule Schrobenhausen iz Nemčije, Izobraževalni center Geoss pa je edini slovenski partner.
Na drugem srečanju so partnerji razpravljali o doslej izvedenih aktivnostih, zlasti o rezultatih nacionalnih raziskav na področju učenja digitalnih veščin, ki so potekale s pomočjo vprašalnikov ter o naboru možnih IKT tematik po posameznih vsebinskih sklopih za nov izobraževalni program, ki bo razvit v okviru projekta. Pri oblikovanju LIDS izobraževalnega programa bomo izhajali tako iz izsledkov raziskave kot tudi iz obstoječih učnih programov s področja IKT ter naših dolgoletnih izkušenj z izvajanjem vsebin digitalnega opismenjevanja odraslih z namenom, da bo novi program kar najbolje zasledoval potrebe udeležencev in izobraževalcev na področju IKT veščin v skladu s pričakovanji in potrebami sodobne družbe.

Spremljajte nas za več novosti o projektu LIDS na uradni spletni strani projekta www.lids-project.eu

VOLKSHOCHSCHULE SCHROBENHAUSEN EV, Zdruzenie za kreativnost, komunikacija, kolaboracija i kriticko razmisluvanje 4K Skopje, ERGASIA EKPAIDEFTIKI ANONYMI ETAIRIA, IMS Research & Development Center, ASPEKT-MANAGEMENT I MEZHDUKULTURNI OTNOSHENIYA, Izobrazevalni center Geoss d.o.o., CENTRO PROVINCIALE ISTRUZIONE ADULTI, UNIVERSIDADE DO PORTO, CEPA GINER DE LOS RIOS