POKI – ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje
V želji stalnega izboljševanja kakovosti izobraževanja odraslih smo se v letu 2012 vključili v projekt POKI – Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje.
Zavedamo se, da smo dobri, prilagodljivi in ustvarjalni, a vendar želimo biti še boljši in prav zato smo se odločili, da se vključimo v projekt POKI. S projektom POKI smo pričeli januarja 2012 na Andragoškem centru Slovenije. Projekt sofinancirata Evropska unija in Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport. Projekt POKI se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007-2013, razvojne prioritete »Razvoj človeških virov in vseživljenjsko učenje« ter prednostne usmeritve »Izboljševanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.«
Aktivnosti v okviru projekta POKI:
- Na delavnicah, organiziranih s strani ACS-a smo spoznali teoretična stališča, potrebna za uvedbo modela za samoevalvacijo POKI.
- Na novo sestavili skupino za kakovost – združili smo skupino za kakovost iz srednješolskih in višješolskih programov.
- Po priporočilih vodij delavnic na ACS-u malenkost popravili vizijo, poslanstvo in vrednote Izobraževalnega centra Geoss d.o.o.
- Opravili smo SWOT analizo našega podjetja.
- Določili smo področja, podpodročja in kazalnike kakovosti za samoevalvacijo.
- Opravili smo zgledovalni obisk na Ljudski univerzi Rogaška Slatina.
- Na spletni strani našega podjetja smo za namen projekta dodali zavihke o kakovosti.
- Naredili analizo zgledovalnega obiska.
- Na podlagi izbranih kazalnikov smo s pomočjo aplikacije ACS-a oblikovali vprašalnik za udeležence izobraževanja odraslih.
- Izpeljali smo izpolnjevanje vprašalnikov.
- Zaključili smo samoevalvacijsko poročilo.
- Na podlagi rezultatov samoevalvacijskega poročila smo pripravili akcijski načrt za področja, ki smo jih v letu 2013 izboljševali.
Aktivnosti v okviru projekta POKI:
- Izdelali, sprejeli in oblikovali smo listino o kakovosti Izobraževalnega centra Geoss d.o.o..
- Akcijski načrt razvoja kakovosti je bil potrjen s strani Komisije za kakovost in andragoškega zbora.
- Uresničevanje nalog, ki smo si jih zadali v našem akcijskem načrtu.
- SAMOEVALVACIJSKO POROČILO O KAKOVOSTI IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH IC GEOSS
- LISTINA KAKOVOSTI IC GEOSS
- AKCIJSKI NAČRT IC GEOSS vam predstavlja aktivnosti, ki smo jih v letu 2013 izpeljevali, za izboljšanje naših zadanih standardov kakovosti
kakovost višješolskega izobraževanja
Višja strokovna šola spremlja kakovost skladno z Zakonom o višjem strokovnem izobraževanju Poslovnikom Višje strokovne šole, preko organa Komisija za spremljanje in zagotavljanje kakovosti. Spremljanje kakovosti procesov poteka večinoma z anketiranjem, intervjuji, predlogi zbranimi s strani udeležencev ter predlogi za izboljšave, ki jih med drugim podajo tudi člani Komisije za spremljanje in zagotavljanje kakovosti.
Predavateljski zbor višje strokovne šole je za študijsko leto 2024/2025 imenoval Komisijo za spremljanje in zagotavljanje kakovosti v sestavi:
- predsednik: Barbara Grintal, višješolska predavateljica
- člani:
-
- Dušan Brglez, višješolski predavatelj
- Marino Medeot, višješolski predavatelj
- Gabrijela Hauptman, višješolska predavateljica
- Silvo Lah, višješolski predavatelj,
- Gordana Marinović, višješolska predavateljica
- Ana Ceglar, predstavnica študentov VSŠ in
- Adil Macanović, predstavnik študentov VSŠ.
Delovanje komisije je opredeljeno v Poslovniku Komisije za spremljanje in zagotavljanje kakovosti
- Samoevalvacijsko poročilo za š.l. 2023/2024
- Samoevalvacijsko poročilo za š.l.2022/2023
- Samoevalvacijsko poročilo za š.l. 2021/2022
- Samoevalvacijsko poročilo za š.l. 2020/2021
- Samoevalvacijsko poročilo za š.l. 2019/2020
- Samoevalvacijsko poročilo za š.l. 2018/2019
- Samoevalvacijsko poročilo za š.l. 2017/2018
- Samoevalvacijsko poročilo za š.l. 2016/2017
- Samoevalvacijsko poročilo za š.l. 2015/2016
kakovost srednješolskega izobraževanja
Na področju srednješolskih programov skrbi za kakovost Komisija za kakovost, ki jo predlaga ravnateljica. Komisijo za kakovost sestavljajo predsednik in 8 članov (predstavniki zaposlenih, delodajalcev, udeležencev, predavateljev).
Predsednica Komisije za kakovost: Klavdija Mali
Člani:
- Jasmina Hlaj predavateljica
- Stanko Miklič, predavatelj
- Tjaša Vozel, predavateljica
- Miklavž Šef, predavatelj
- Petra Pešec Sladič, predstavnica udeležencev izobraževanja odraslih
- Anže Šuštaršič, predstavnik delodajalcev
Komisija za kakovost opravlja naslednje aktivnosti:
– priprava letnega poročila komisije za kakovost,
– priprava načrta samoevalvacije,
– priprava vsebine o aktivnosti v povezavi s kakovostjo za preostale dokumente organizacije,
– spremljanje, ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela v skladu z vizijo, poslanstvom in vrednotami organizacije,
– načrtovanje ukrepov za izboljšanje kakovosti in reševanje vprašanj o kakovosti dela v organizaciji,
– preverjanje izvedbe že zastavljenih akcij in doseganje standardov,
– določanje področij dela, ki se bodo presojala in kako,
– sodelovanje pri pripravi vprašalnikov, analizira rezultate.
Poročilo Poročilo KOMISIJE ZA KAKOVOST