LIDS – Učenje pomembnih digitalnih veščin
Cilji
- Implementacija in prenos inovativnih praks s področja učenja digitalnih veščin na lokalni, regionalni, nacionalni in evropski ravni.
- Omogočiti vsem odraslim priložnost za krepitev njihovih digitalnih kompetenc in razvijanje veščin tekom celotnega življenja in s tem večjo kakovost življenja.
- Usposobiti izobraževalce, ki lahko pomagajo računalniško nepismenim ali pomanjkljivo pismenim odraslim, ki so izključeni iz družbe ali tvegajo izključitev iz družbe.
Aktivnosti
- mednarodni projektni sestanki
- usposabljanja za izobraževalce ali ranljive odrasle
- raziskave, študije.
Rezultati
- LIDS spletna platforma.
- LIDS učni načrt / kurikulum o digitalnih veščinah v vseh partnerskih jezikih in angleščini.
- LIDS primeri učnih lekcij s področja digitalnih veščin v formatu PowerPoint za osebje partnerskih organizacij in izobraževalce (skupaj 27 primerov).
- LIDS priročnik, kot digitalna knjiga v formatu Word in PDF, ki bo vseboval primerjalne študije o metodah pristopa in potrebne vsebine za učenje digitalnih veščin ranljivih odraslih v Evropi.
Vplivi na okolje
- Izobraževalci odraslih bodo postali bolj kompetentni, zmožni bodo delati z odraslimi z manj priložnostmi in jih digitalno opismenjevati.
Partnerji
- The Volkshochschule Schrobenhausen (Nemčija, koordinator)
- Ic Geoss
- IMS Research & Development Center (Ciper)
- Zdruzenie za kreativnost, komunikacija, kolaboracija i kriticko razmisluvanje 4K (Makedonija)
- Ergasia ekpaideftiki anonymi Etairia (Grčija)
- Aspekt-management i mezhdukulturni otnosheniya (Bolgarija)
- Centro provinciale istruzione adulti (Italija)
- Universidade do Porto (Portugalska)
- Cepa Giner de los Rios (Španija)
Projekt traja od 1. 9. 2019 do 31. 8. 2022, sofinancira ga program Evropske unije Erasmus+.